środa, 24 grudnia 2014

Życzenia


W Betlejem mieście Zbawiciel się rodzi,
Niech się Wam mili najlepiej powodzi!
Niech Wam służy szczęście o każdej godzinie
I niech Was dobrego nic w życiu nie ominie!


Na świątecznym zdjęciu prezentuję moje trzy lalkowe Aniołki z instrumentami muzycznymi, które udało mi się skompletować. Zawsze chciałam mieć porządną figurkę Jezuska w żłobku i udało mi się taką znaleźć na All.

Wiele się ostatnio w moim życiu dzieje, ciągłe zmiany, stresy, dodatkowe obowiązki, nie mam czasu na nowe baśniowe projekty, mam nadzieję, że sytuacja ustabilizuje się w nowym roku. W każdym razie przed świętami udało mi się uporządkować moje pudła pełne rekwizytów i "przydasiów", a to już krok w dobrym kierunku.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich miłych Odwiedzających i życzę wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia spełnienia marzeń :)
    Zdrowych i Pogodnych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :) Najserdeczniejsze zyczenia zdrowych i pogodnych Swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadwisiu! Życzę Ci cudownych Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w Nowym Roku! Niech Cię omijają smutki i kłopoty, a radości jak chmara wróbli wlatują pod Twoją strzechę. Aniołki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna fotka ,Ty to masz talent do tworzenia piękna.

    OdpowiedzUsuń