sobota, 21 grudnia 2013

Państwo Mikołajowie i świąteczne życzenia

Gdzieś na Biegunie Północnym, elfy i renifery uradziły, że w tym roku Mikołaj i jego żona też powinni dostać prezenty, bo coś im się przecież od życia należy... Pięknie opakowane podarki wygrzewającym się przy kominku staruszkom dostarczyła delegacja złożona z najmłodszej elfetki i najmłodszego reniferka...

Co Mikołajowie dostali pod choinkę? Przepiękny porcelanowy serwis, serwetę z motywem świątecznym oraz składany stolik. Teraz mogą raczyć się wyborną herbatą z pozłacanych filiżanek... :)




Mikołajowie to przebrani we własnoręcznie uszyte przeze mnie stroje staruszkowie z baśni o Śnieżynce, a elfetkę dostałam jakiś czas temu  w prezencie. Jest to bardzo starannie wykonana laleczka firmy Kystnissen z Norwegii. Dorobiłam jej tylko szalik i obszyłam białym futerkiem kamizelkę.

Ostatnio nawał obowiązków służbowych i problemów domowych spowodował, że nie zaglądam na bloggera, z trudem znalazłam czas, żeby zrobić Mikołajów. :)
Może po Nowym Roku będzie lepiej...

Z okazji Świat Bożego Narodzenia wszystkim Koleżankom- Lalkomaniaczkom oraz wszystkim Odwiedzającym i Obserwującym mojego bloga życzę Świąt jak z bajki, cudownych i wymarzonych prezentów oraz samych szczęśliwych dni w Nowym Roku, a jednocześnie dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze.

17 komentarzy:

  1. Jadziu Tobie też życzę Wszystkiego Najlepszego i Lalkowego! Oby w przyszłym roku nadmiar obowiązków Cię nie przytłaczał i żebyś znalazła czas na lalkowe hobby!
    A Mikołajkowa para jest szalenie urocza! Stroje są wspaniałe!
    Elfka też bardzo mi się podoba- w wolnej chwili poproszę o sesję norweskiego szkraba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz się odzywam! Może na wolnym uda mi się zabrać Elfetkę na sanki na śnieg...

      Usuń
  2. boski Mikołaj :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Święta minęły za szybko, a ja dalej na nic nie mam czasu...

      Usuń
  3. I ja Ci życzę wspaniałych, pełnych miłości i radości Świąt. I niech Mikołaj o Tobie pamięta i spełni marzenia.
    Stroje mikołajkowej rodzinki bardzo mi się podobają, masz talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie się szyło te stroje, choć staruszkowie trochę nieforemni się okazali. :)

      Usuń
  4. Świetna parka. Dobrze, że w końcu i ich obdarowano. Nie ma to jak ciepła herbata przy kominku:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak bym chciała zaszyć się gdzieś przy kominku na część zimy i nie wychylać nosa z domu, a tu ciągły "młyn"...

      Usuń
  5. Ja również ,Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego ,Spokojnych Świąt w gronie najbliższych i Szczęśliwego Nowego Roku.Mikołajkowa sceneria cudowna ,bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Uleńko! Co prawda Święta były udane, ale Nowy Rok nie przyniósł mi wytchnienia, tylko coraz więcej i więcej zaganiania.

      Usuń
  6. I ja Tobie też życzę Wszystkiego Najlepszego! Już myślałam, że nie będzie świątecznego postu, tak tu jakoś cicho ostatnio. Gratuluję zdobycia serwisu, to ten z Ćmielowa zdaje się? Bardzo mi się podoba. Robisz super dioramy dla lalek, są takie ciepłe i gościnne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Serwis z Ćmielowa to wymarzony od dawna prezent, jaki pod choinkę kupiłam swoim lalom i samej sobie... :)

      Usuń
  7. ... i Szczęśliwego Nowego Roku :):)
    Piękne stroje uszyłaś :) , czekam na Twoje wpisy i lalkowe historyjki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powoli, po troszeczku w tempie jedna falbanka na tydzień szyję sukienkę dla nowej lali. Kiedyś pewnie skończę...

      Usuń
  8. Cudne, elfik wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Mnie wpadła w oko cała elfikowa rodzinka na stronie tej firmy. Może moja elfetka dostałaby choć braciszka, ale nie wysyłają swoich wyrobów za granicę... :(

      Usuń
  9. Nieaktualna strona blogu mamy 25.03.2014 a ostatni wpis mikołajowy z 21.12.2013 dlaczego nic nowego nie ma na stronie jadwisi. :-)

    OdpowiedzUsuń